2009. május 31., vasárnap

Két klasszikus: pezsgő és eper

Egy szép emlékű csapatépítő tréningen tanultam a „koktélt” egy mixerlánytól (csupa friss gyümölcsös koktélt kevert nekünk). Stahl újságjában Rossini koktélként emlegeti, én nem mertem ezen a néven illetni, annál is inkább, mert nem igazi pezsgővel készült (azt nem igazán kedveljük) hanem kölyökpezsgővel. Jó bevallom a csapatépítőn édes pezsgővel kóstoltam és tényleg mennyei, de tegnap nem volt kedvünk alkoholizálni. (Pedig az esküvőről maradt készletek még mindig nem fogytak el)

Epres pezsgőkoktél

Hozzávalók: 10 dkg eper, 1 csomag vaníliás cukor, (kölyök)pezsgő, a díszítéshez eper

Elkészítés: Az epret a vaníliás cukorral botmixerrel pürésítjük (a mixerlány simán egy mozsárral pürésített mindenféle gyümölcsöt), majd belekanalazzuk a pezsgős pohárba és felöntjük pezsgővel. Eperrel díszítve kínáljuk. Nekem a fenti mennyiségből négy pohár koktél jött ki.

S íme egy kép a szép emlékű csapatépítőről, s a mixerlányról, akinek sajnos a nevét elfelejtettem:$ (nagyon pironkodik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly