2009. május 10., vasárnap

Banános palacsinta

Ma reggel a marhapörkölt elindításával indult a napom, hogy minél gyorsabban kész legyen. Nagyon finom lett. Aztán a görényekkel foglalkoztunk – de erről mindjárt részletesebben . Ekkorra már eléggé megéheztünk, így csináltam egy kis banános amerikai palacsintát, amit csoki öntettel és fahéjas porcukorral ettünk.



Banános palacsinta
Hozzávalók: 1 tojás, 1 dl tej, 10 dkg liszt, 1 kk sütőpor, 1 banán
A banán kivételével kézi habverővel összekevertem a hozzávalókat. Ezután felkarikáztam a banánt és felforrósítottam a serpenyőt. Kanállal formáztam a kicsi palacsintákat, majd mindegyikre tettem három karika banánt. Pár pillanat múlva megfordítottam és a másik oldalát is megsütöttem. A fenti mennyiségből 6 banános és 4 sima tenyérnyi palacsinta lett. (női tenyér:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly