2009. május 24., vasárnap

Négyhagymás csirkemell

A hétvégén többféle sportot is űztünk. Bowlinggal indultunk pénteken este kedves barátokkal. A bowling pálya éttermét egyéként nagyon jó szívvel tudom ajánlani, mert nem is drága és nagyon finom is. Aztán kitaláltam, hogy keressünk végre egy olyan sportot, amit mind a ketten szívesen űzünk és tudjuk együtt is művelni. A Squash-ra esett a választás, így szombaton kora este már játszottuk is életünk első játszmáját, s ma a másodikat. Nagyon kellemesen fárasztó:)

A sok sport mellett viszont kevés idő jutott főzésre – na jó kedv sem volt, fárasztó sport – de azért a ma ebédet nem hagytam ki:


Négyhagymás csirkemell
Hozzávalók: 1 csontozott csirkemell, 1 kis fej vöröshagyma, 1 kis fej lilahagyma, 1 kis csokor snidling, 3 gerezd fokhagyma, só, pirospaprikakrém, bors, 3 kocka medvesajt, 2 dl tej, 2 tk keményítő A hústés a hagymákat felkockáztam. A vörös és a lilahagymát kevés olajon megdínszteltem, majd rádobtam a fokhagymát és a snidlinget is, addig pirítottam, amig a fokhagyma illatozni kedzett (pár pillanat) ekkor rádobtam a húst és hozzáadtam a paprikakrémet. "Fehéredésig" pároltam, fűszereztem, majd adtam hozzá kevés vizet és a sajtokat. Puhára főztem a húst, és tejjel elkevert keményítővel besűrítettem. Krumplipürével tálaltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly