2009. május 7., csütörtök

Illatos omlós csirke 2.0

Miután Gasztromami volt olyan kedves és kiderítette nekem a receptet, ki kellett próbálnom. Már tegnap akartam, de későn jutott eszembe a csirkemell hozzá és nem olvadt ki.


Illatos omlós csirke
A csirkemellet felszeleteltem, majd keményítős vízben áztattam kicsit. Közben elkészítettem a bundát tojásfehérjéből és keményítőből, sóval, chilivel és borssal ízesítve. A csirkemellet megsóztam, majd megforgattam a bundában, végül forró olajban kisütöttem.

Hozzá tojásos rizst készítettem, részben a Gasztromamitól tanult leírás alapján. Ugyan a WOK-ot a mérete és általam ritka használtsága miatt száműztem a konyhából, de azért a teflon serpenyőben is tökéletes lett.


Tojásos rizs
A jázmin rizst só nélkül megfőztem. Majd az enyhén kiolajozott serpenyőbe ütöttem 2 tojást, amit nagyjából szétkevertem, erre jött a rizs és a só. Fakanállal alaposan összeforgattam, sóztam és megpirongattam.

Ez már tényleg olyan, mint az étteremben, nagyon köszönöm a receptet. Biztos, hogy gyakran fogom készíteni.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly