2009. augusztus 12., szerda

Aszalt szilvás csirkemell

A Majorsági roston pulyka, szilvával, párolt rizzsel című fogás, annyira tetszett az étteremben, hogy próbáltam valami hasonlót kreálni. Meglepően jól sikerült, bevallom nem reméltem, hogy tudom teljes mértékben reprodukálni, nem is sikerült elsőre. De hát sejtem az okokat, mivel, hogy szerintem az étteremben szerintem édes fehér bort használtak, nekem meg csak száraz vörös volt megbontva, illetve a szilvám is kevés volt itthon, de azért nagyon finom lett.

Aszalt szilvás csirkemell

Hozzávalók: 6 szelet csirkemell, 10 dkg aszalt szilva, 2 dkg aszalt fekete cseresznye, só, bors, kevés olíva olaj, 1 dl vörös bor, 1 csipet cukor

A csirkemell szeleteket sóztam borsóztam, majd enyhén kikloffoltam. Kevés olívaolajat forrósítottam a teflon serpenyőben és a hús szeleteket gyorsan kisütöttem rajta. Kiszedtem egy tányérra és a visszamaradt lében a vörös bor hozzáadásával, átpároltam az aszalt szilvát (és a cseresznyét), mikor már eléggé átmelegedett, akkor visszatettem a hús szeleteket és rázogatva összesütöttem. Párolt rizzsel tálaltam.




1 megjegyzés:

  1. Aszalt szilva és cseresznye-ez nagon finom lehet! Szeretjük a hús-gyümölcs duót!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly