2009. augusztus 31., hétfő

2009. 35. heti menü

Őszintén megvallom, hogy úgy alakult az elmúlt hét, hogy szinte rá sem néztem a konyhámra, valahogy minden estére akadt valami más tennivaló. S hát a helyzet javulása sem várható, mert hogy a lépcsőházban gázszerelés lesz, ezért szeptemberben (majdnem végig) nem lesz gáz. Így mikró, vízforraló és sütő a barátom főzés terén…azt már el sem merem árulni, hogy így melegvizünk sincs (éljen a mosogatógép), de mielőtt bárki is aggódna, a zuhanyzásra már találtunk másik megoldást (nem, nem fürdünk hideg vízben és nem, nem várjuk meg míg újra lesz meleg víz:p)

Hétfő – Rántott cukkíni – most van szezonja és én annyira szeretem, hogy bele tudnék fulladni (pirul).

Kedd – Carbonara spagetti a DonPepe Pasta Statio-ból. Ez utóbbit most ismertem meg, és nagyon tetszik. 6 féle szószból és hat féle tésztából lehet választani. A tésztát ott főzik frissen (kicsit elő van főzve), elég méretes adagot adnak és ízre is teljesen korrektnek minősítettem, számomra 740 forintért lett belőle egy vacsora és másnapra egy ebéd. Sajnos nem találtam képet a Camponában lévő étteremről (a honlapon csak felújítás előtti kép van, akkor meg még nem volt ez a tésztás rész), de legközelebb lefotózom.

Szerda – Húsgombóc paradicsommártással és főtt krumplival (a húsgombócot anyu hozta még a múlt héten)

Csütörtök – Hideg

Péntek – Pizza - Azt hiszem teljesen hivatalosan és komolyan bevezetem a pizzapénteket nálunk. Nagyon ritka az olyan hét, amikor pénteken a munkából hazaérve a vacsoráról való tanakodás nem oda jut, hogy pizzát kéne enni. Amióta sikerült a számunkra tökéletes tésztát kikísérletezni, azóta szóba sem jöhet rendelt változat, csakis sk. Próbálkoztam harcolni magunk ellen, hogy ne minden pénteken legyen pizza a vacsora, próbálkoztam a formáján változtatni, de hát attól az még ugyanaz:) Most hivatalosan is feladom a harcot, ezentúl csak akkor nem pizza lesz a pénteki vacsora, ha tényleg nem kívánjuk. S hát persze, hogy könnyű dolgom van, mert ez csak első hallásra tűnik egyhangúnak, hiszen a pizza pontosan ugyanúgy végtelen fajta variációban készíthető el, mint a tészta.

Szombat – Karfiolleves

Vasárnap – Hagymás tejszínes csirke/Tiramisú/Hideg



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly