2009. augusztus 22., szombat

Aszalt barackos túrós rétes

Ma ebédre zöldborsólevest készítettem, amihez túrós rétes találtam ki. Viszont arra jutottam, hogy legyen benne egy kicsi csavar, nem mazsolát tettem bele, hanem apróra vágott aszalt sárgabarackot. Nagyon finom lett.

Aszalt barackos túrós rétes

Hozzávalók: 4 rétes lap, 25 dkg túró, 2 csomag bourbon vaníliás cukor, 3 evőkanál barnacukor (ízlés szerint), 1 tojás, reszelt citromhéj, olaj, és tejföl, aszalt sárgabarack

Egy konyharuhát benedvesítünk és ráfektetjük az első réteslapot, majd megkenjük olajjal, a réteslapok mindegyikét megkenjünk olajjal és ráfektetjük a következőt, a legfelső lapra nem kell olajat kenni. A túrót összekeverjük a cukrokkal, a tojással és a citromhéjjal. Ezután egyenletesen eloszlatjuk a réteslapokon, majd megszórjuk az apróra vágott aszalt sárgabarackkal. Ezután a konyharuha segítségével feltekerjük a rétest és egy kiolajozott tepsire fektetjük. Tetejét olajjal kikevert tejföllel megkenjük és 200 fokon 20-25 perc alatt aranyszínűre sütjük. (nálam kicsit több idő volt, mert fiókot szereltem közben, de kevesebb jobb lett volna.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly