2009. augusztus 16., vasárnap

Bailey’s trifle

Gyors és hideg desszertre vágytam. De mivel nem volt itthon mascarpone, az ilyenkor szokásos ötlet – tiramisu – szóba sem jöhetett, mégis valami hasonló kerekedett ki a kezem alól.

Bailey’s trifle

Hozzávalók: 2 dl tejföl, 2 dl tejszín, ízlés szerint porcukor, vanília aroma, 1 habfixáló, 1 kis csomag babapiskóta, 2 dl erős fekete kávé, fél dl bailey’s, némi kakaópor

A tejfölt a porcukorral és az aromával simára kevertem, majd hozzáadtam a tejszínt és a habfixálót is és addig kevertem, amíg sűrű masszát nem kaptam. A kávét és a likőrt összekevertem, majd belemártottam a babapiskótát és egy tál aljára morzsoltam. Erre jött egy réteg krém, majd megint egy réteg mártott babapiskóta, végül megint krém. Alaposan behűtöttem, fagyikanállal adagoltam, kakaóval meghintve tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly