2009. augusztus 30., vasárnap

Hagymás tejszínes sertés comb

Tegnap annyit sikerült magamban tisztázni a mai ebédről, hogy sertés comb lesz. Ma reggelre már megálmodtam, hogy a lejárat közeli tejszín és sok hagyma fog játszani még az ebéd kapcsán. Meglepően jól sikerült. S mivel maradt leves tegnapról egy-egy szelettel hihetetlenül jól is laktunk (főleg a desszert biztos tudatában).

Hagymás tejszínes sertés comb

Hozzávalók: 6 szelet sertés comb, só, bors, liszt, 3 dl tejszín, egy nagy fej vöröshagyma, két gerezd fokhagyma, 10 dkg reszelt sajt

A comb szeleteket sóztam, majd megkloffoltam. Frissen őrölt borssal elkevert lisztbe mártottam és fűszeres olajjal kikent tepsibe tettem (Köszi!). Tetejére rászórtam a megtisztított és félkarikára vágott vöröshagymát, a vékony szeletekre vágott fokhagymát, majd ráöntöttem a tejszínt. Alufóliával letakarva 200 fokos sütőbe toltam és 25 percet sütöttem. Ekkor levettem a fóliát és rászórtam a reszelt sajtot, majd rápirítottam. Nálam ez 10 perc volt, de 5 perc után már lekapcsoltam a sütőt. Sült krumplival és natúr uborkasalátával (ecetes cukros) tálaltam.




1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly