2009. augusztus 22., szombat

Hajóétterem – Győr



A tegnapi napon egyszerűen megleptük anyósomat és meglátogattuk. Meg is lepődött:) Meg hát teljesen odáig volt, hogy úristen akkor mit eszünk. De megnyugtattuk, hogy étterembe akarjuk vinni enni, szóval ne aggódjon. Kérdeztük, hogy milyen helyre akar menni, a Hajóéttermet ajánlotta, hogy ott járt már finomat evett. Mivel mi nem nagyon ismerjük az ottani éttermeket, hát elfogadtuk.

A hely, ahogy a neve is mutatja egy hajó, a győri Duna parton. Én nagyon kedvelem a hajókat, s mivel a konyhát is dicsérték, hát voltak elvárások. Némileg csalódtunk sajnos. Utólag azt beszéltük KáeM-mel, hogy nagyon nehezen találtunk az étlapon olyan fogást, amit megkívántunk, pedig ez nem szokott velünk előfordulni. Anyósom is így érezhetett, mert végülis mind a hárman egy-egy leves választottunk, s második fogásként hárman egy adag tatárbeefsteaket.

Nos konkrétabban: KáeM Tárkonyos csülök levest evett cipóban – egyértelműen dícsérte az ízét és a mennyiségét.

Anyósom Vargányakrémlevest evett sajtos bagettel, ő is méltatta a minőséget.

Én pedig Fokhagymakrémlevest ettem pizzakupakkal, ami szintén nagyon finom volt, kellemes fogyasztható mennyiségben.

A főételként rendelt tatárbeefsteak azért volt érdekes, mert én most ettem életemben elöszőr ilyet. Ennek ellenére, nem finomkodtam a kritikával, közöltem rögtön, hogy sok a mustár és kevés a só, Anyósom és KáeM akik már többször ettek, ugyanezen a véleményem voltak, sőt Anyósom még egy kis borssal is feljavította a maga részét (később már én is:)) (Jaaa, az egyetlen adag, amit hárman ettünk még így is sok lett, de természetesen elcsomagolták)

Összességében a hely és a kiszolgálás kellemes és jó, az étlap szegényes, s vidéki viszonylatban szerintem kicsit drága is, az étel maga viszont tökéletes és bőséges. Nem mondom, hogy ez lesz Győrben a kedvenc éttermünk, de azért nem keseredünk el, ha újra ott kell enni. (Árban, a fentiekért, illetve az italokért (két kör) 7500 forintot fizettünk borravalóval)

Illetve még megmutatom a limonádét, ami nyáron számomra egy vendéglátó egység abszolút fokmérője, mert ha nincs az nagyon rossz pont, ha van, akkor mindenképpen tesztelem. Itt nagyon kellemes, nem túl édes limonádét kaptam.


Az első kép az étterem oldaláról száramazik.



1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy finomat ettetek :) Egyik kedvenc helyem Győrben, kellemes élmények fűződnek hozzá :) legutóbbi hazalátogatásunkor,ami májusban volt, sajnos nem találtuk a szokott helyén, valaki szerint kicsit tatarozták. Na majd legközelebb!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly