2009. augusztus 11., kedd

Panino – sonkás-sajtos melegszendvics

Szeretem az olasz konyhában, hogy sokszor olyan egyszerű, s mégis annyira finom. Ezt a receptet Zorra oldalán találtam. Nálunk egy gyors vacsorának pont jó lett, egy finom hideg kakaóval.

Panino

Hozzávalók 2 személynek: 4 szelet toast kenyér, 2 szelet sonka, 4 koktél paradicsom, sajt (mozzarella), bors

A hozzávalókból két szendvicset állítunk össze és 5 percre az előmelegített szendvicssütőbe tesszük. Én most bakonyi barna kenyeret használtam (ha nem sk sütés, akkor ez a sztár mostanában), sonkának parasztsonkát, vékonyra szeletelve.

Bele ugyan még nem saját koktél paradicsom került, de már kóstoltuk a sajátot is, mert már egy szem beérett, s ahogy a képen is látszik, már a második is mindjárt fogyasztható (fenti kép). Egyetlen zacskó magból többféle paradicsom lett. Fürtös koktél, ahogy a mag ígérte egy szem sem. Egy tő sima koktél lett, a többi mind közepes méretű fajta, utóbbiból az első paradicsomot – már szép nagy volt, de még zöld – elverte a jég. Most viszont már ebből is érik az első, kíváncsian várom, hogy milyen ízű lesz. (alsó kép)



2 megjegyzés:

  1. Fincsi vacsora!!!
    Időnként felkapják a gyerekek-akkor hetekig ezt kérik:)))
    Én is szeretem!!

    VálaszTörlés
  2. Egyet tudok érteni a csemetékkel, én is felkaptam:) Reggelire is ezt ettem:D:D:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly