2008. október 20., hétfő

Melegszendvicskrém - Gasztrociki?


Szerintem nem. Még azt is elárulom, hogy szerintem miért nem: Mert úgy gondolom, hogy sokan nem úgy kezdik a konyhai pályafutásukat, hogy bármit el tudnak készíteni, vagy egyáltalán vállalkoznak a próbálkozásra. Aztán mert sokaknak nincs rögtön tökéletesen felszerelt konyhája…értem ezalatt, hogy a krémhez minimum szükséges valamiféle daráló, nos ilyennel én még mindig nem rendelkezem, szerintem sokan mások sem. És azért is, mert hát például kollégiumi vagy albérleti körülmények között ez egy nagyon jó alternatívája a gyors, laktató és meleg vacsorának. Viszont aki megszereti nehezen mond le róla, mert nem könnyű otthon ugyanazt az ízt összeállítani. Szóval szerintem nem ciki, sőt finom. (És nem, nem érdekel, hogy mi van benne, nem is olvasom el az összetevők listáját, és igen, lehet, hogy ha elolvasnám nem enném meg olyan nyugodt lélekkel, de így jól alszom…melegszendvicsekről álmodozva:) Viszont kizárólag az alábbi két terméket vesszük és esszük meg, ezek közül is a húsos szeretjük jobban:




És akkor a „recept” vegyük a fenti krémek egyikét, majd kenjük a kicsit szikkadt kenyérszeletekre. Szórjunk rá bőven finomra reszelt sajtot. Előmelegített grillezős sütőben pár perc alatt pirosra grillezzük. Miután kivettük szórunk rá frissen őrölt borsot, kevés piros paprikát, esetleg chilit. Ízlés szerint ketchuppal is finom.

1 megjegyzés:

  1. Szia. Megkérlek ne írd ki a teljes nevemet. Mondjuk elég lenne annyi, h Réka vagy Réka és Tibike. Ne haragudj, plíz. :)

    Melegszendvics rulez! Én is nagyon szeretem, de vajjal, ráteszek szalámit, sajtot, megszórom pirospaprikával, borssal és apróra vágott zöldhagymával (ha van), reszelünk rá sajtot és megsütjük és írtó fini :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly