2008. október 2., csütörtök

Tarka borsos csirkemell

A tegnapi vacsoránkat Latisa Rózsaborsos filétál receptje ihlette, amit azért átdolgoztam az ízlésünknek és a fellelhető hozzávalóknak megfelelőn. Azóta láttam, hogy ő is elkészítette a csirkemelles változatot is.


Tarka borsos csirkemell
1,5 db csirkemell, 1 ek vaj, durvára őrölt tarka bors, 1 hagyma, 2 dl tejszín, 2 dl víz, 2 ek chili szósz, kevés Delikát, kevés chili pehely, 1 ek piros arany-csemege, 1ek tabasco
A csirkemellet hat szeletre vágtam,, kicsit megkloffoltam, majd a forró vajon megpirítottam. Ezután hozzáadtam a fűszereket, az apró kockára vágott hagymát, majd a többi hozzávalót is. Fedő alatt időnként megkeverve 20 percig főztem, ezután kivettem a szeleteket és egy kevés keményítővel besűrítettem a mártást. Párolt rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly