2008. október 29., szerda

Szendi Gábor: A nő felemelkedése és tündöklése

Ismét egy új témát vezetek be, időnként fogok írni az olvasási élményekről is, mert szeretek olvasni, szinte bármit és mert az elolvasott könyvekről véleményem is van. Ígérem nem leszek hosszú:) A leírtakról pedig annyit, hogy az csak és kizárólag az én saját véleményemet tükrözi, szóval nem minősül érdemi kritikának/dicséretnek és semmi ilyesminek. Kezdetnek jöjjön Szendi Gábor könyve, amit egy kolleganőmtől kaptam kölcsön. Azért kértem el, mert olvasott fel belőle a munkahelyen pár sort és azokon jól mulattunk mindannyian, hát gondoltam az egész könyv ilyen lesz…de nem volt.:(


Nem ismertem a szerzőt, és a könyv olvasása után sem vágyom komolyabban megismerni. A kolleganő által felolvasott részletek alapján egy kellemes, kicsit a női nemet túlmisztifikáló limonádéra számítottam, semmiképpen sem egy tudományos pszichológiai műre.

Nem volt egyszerű és könnyed olvasmány, sőt határozottan nehéz volt végig küzdeni magam rajta. Az valóban igaz, hogy a gyakorló pszichológus író olvasmányos érthető stílusban próbálja megértetni az t. olvasóval, hogy mi is az evolúciós pszichológia. Viszont én a magam részéről nem tudtam azonosulni ezzel a témával és nem az a gond, hogy a pszichológia, mint olyan nem érdekel.

Utólag rákerestem, hogy mit is lehetett volna előzetesen megtudni a könyvről. A Bookline oldalán találtam leírást, amit ha előre elolvasok, akkor biztosan nem veszem a kezembe a könyvet olvasási célzattal.

A fentiek ellenére megvolt, kipipálva, nem fogom ismételni, ajánlani és a további műveit sem keresem az írónak. Viszont azt ígérhetem, hogy ennél sokkal-sokkal pozitívabb olvasási élményekkel is jövök majd hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly