2008. október 21., kedd

Isteni sütés nélküli csoki mousse süti



Ismét egy sütés nélküli sütemény Latsiától. Kedvelem az ilyeneket, mert gyorsan megvannak és ennek ellenére általában nagyon finomak. Az alábbi süteményt régebben készítettem el, egy kisebb vendégség alkalmából. Pillanatok alatt elfogyott, alig tudtam megmenti egy kockát a fotózáshoz (látszik is a képen a sietség).




Isteni sütés nélküli csoki mousse süti/Latsia
Alap: 100 g vaj, 200 g vajas keksz, 1 ek méz vagy juharszirup
Krém: 100 g fekete csoki 70 % -os, 100 g tej csoki, 1 tk vanília, 2 ek porcukor, 2 dl tejszín habbá verve
A kekszet egy zacskóban sodrófával összetörtem, elkevertem a mikróban megolvasztott vajjal és a mézzel. Egy 12 x 36 cm-es teflontepsibe nyomkodtam és a hűtőbe tettem, amíg elkészítettem a krémet. A csokikat a mikróban megolvasztottam (Vica: keverni kell, mert megéghet), hozzákevertem a vaníliát és a porcukrot. Hozzákevertem a tejszínt és a kekszalapra simítottam, majd visszatettem a hűtőbe. Tálaláskor szeletekre vágtam, habrózsával és mogyorós csokival díszítettem. (ez nálam már kimaradt, idő hiányában)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly