2008. október 23., csütörtök

Mini almás amerikai palacsinta



Nem nagyon komoly recept, mert már bemutattam többféle almás palacsintát, illetve az amerikai palacsinta receptet is.





Most csak érzés alapján készült. Két tojást habosra kevertem némi cukorral és tejjel, majd adtam hozzá lisztet és kevés sütőport, végül a durvára reszelt almát. Kicsit sűrűnek találtam, ezért kapott még egy kis tejet. A teflon serpenyőmet jól felforrósítottam és evőkanállal tettem bele a tésztát, jól ellapítottam és mindkét oldalát világos barnára sütöttem. Fahéjas cukorral tálaltam.

És közben pedig tervbe vettem, hogy legközelebb készítek valami fahéjmártást hozzá...ezt még kitalálom:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly