2010. december 31., péntek

2010.12.01      Szerda – Cigány pecsenye
2010.12.02      Csütörtök – Hideg vacsora
2010.12.03      Péntek – Bowlingozni voltunk és így ott is ettünk
2010.12.04      Szombat – KFC-ben reggeliztünk/Kedves barátok hívtak meg ebédre Gödre a Belga Sörházba/Hideg vacsora
2010.12.05      Vasárnap - Bundás kenyér/Marhapörkölt nokedlivel a költöztetős csapatnak/Málnás pudingos torta/Sörkifli

2010.12.06      Hétfő – Rozsos pizza
2010.12.07      Kedd – Magyaros spagetti
2010.12.08      Szerda – Libatepertőkrémes kenyér
2010.12.09      Csütörtök – Medvesajtos rizses hús
2010.12.10      Péntek – Céges mikulás/Vacsorára már csak némi gyors mirelitet ettünk
2010.12.11      Szombat Juhtúrós-tökmagos és túrós pogácsa/Zebra szelet/Belga rántott hagymakarika/Padlizsánkrém friss graham zsemlével

2010.12.13      Hétfő – Pizza
2010.12.14      Kedd – Csontleves/Szilvalekváros derelye
2010.12.15      Szerda – Újházy tyúkhúsleves, svédasztalról vegyes frissen sültek (sajttal sonkával töltött csirkemell, szezámmagos csirkemell, sertésflekken, zöldséges rizzsel és petrezselymes krumplival), sertés pörkölt nokedlivel, illetve savanyúságok és vegyes saláta a szekszárdi Korona Hotel Étterem és Borházban KáeM munkahelyének karácsonyi vacsoráján, ahová engem is volt olyan kedves főnöke és meghívott. Nem fotóztam, de nem is igazán érdemelte volna meg. A leves nem volt rossz, bár kicsit kevés volt benne a tartalom. A svédasztalon a főételek viszont hidegek voltak – persze ebben részben a hosszas évértékelő beszéd is hibás volt. A vegyes saláta nagyon finom volt. Desszertnek gyümölcs salátát lehetett szedni tejszínhabbal, ez nem volt rossz, bár önmagában a gyümölcsöket többre értékeltem volna. Később pedig kaptunk 4 kosárnyi frissen sült kemencés pogácsát...ez nagyon finom volt, de 30 főre kicsit kevéske, főleg, hogy jócskán fogyott a pálinka és a bor. Mindenesetre a meghívást itt is nagyon köszönöm.
2010.12.16      Csütörtök – Belga Sörház – Hazaérkezve nem álltam neki főzni, inkább gyorsan elszaladtunk hozzájuk. Ismét finomat ettünk. KáeM egy harcsahalászlét kenyérrel és harcsafilével én húslevest cérnametélttel (házi és nagyon finom változat volt). Másodiknak KáeM ismét a juhtúrós csülkös csodát választotta én a mézes chilis baconbe tekert csirkemellet, köretnek mindketten a fűszeres cikkburgonya mellett döntöttünk. Viszont a teljes levesek elfogyasztása után, esélyünk sem volt a főétel betermelésére, így elcsomagoltattuk:)
2010.12.17      Péntek – Belga sörházi maradék/Sült hurka friss kenyérrel és ecetes hagymával
2010.12.18      Szombat – Karfiolleves/Rántott sajt hasábbal
2010.12.19      Vasárnap – Kolbásszal töltött szűzérme, burgonyapürével és uborka salátával

2010.12.20      Hétfő - Krokett
2010.12.21      Kedd Karfiolfasírt, rizzsel és tartármártással (KáeMnek Pécsett volt megbeszélése ő ott evett a Replayben)
2010.12.22      Szerda – A Piccolo Mondoban ebédeltünk – KáeM grillezett kacsamellet és pedig hagymalevest cipóban, két túrós palacsintával (Minden nagyon finom volt)/ Szendvics
2010.12.23      Csütörtök – Ismét étteremben kényeztettük magunkat, ezúttal a már korábban megénekelt Stonehenge Pub a Lurdy-házban. Ismét nagyot alkottak a fiúk, akiket a készítés közben folyamatosan szemmel lehet tartani, hála a nyitott konyhának. Vacsorára pedig a mozi kínálatából vágolattunk;)
2010.12.25      Szombat – Húsleves cérnametélttel/Fokhagymás libamáj friss rozsos naannal
2010.12.27      Hétfő – Zöldborsó főzelék
2010.12.28      Kedd – Nyíregyházán voltunk barátoknál...Mézes sárgarépakrémlevest és mustáros krémes csirkecombot kaptunk krumplipürével
2010.12.29      Szerda – Győrben jártunk Sógornőméknél: Póréhagymakrémlevessel és fűszeres zacskós csirkemellel és pirított krumplival kényeztetett minket. Desszertként én készítettem egy Bailey’s krémes tortát
2010.12.30      Csütörtök – Tóalmási tüzes tészta
2010.12.31      Péntek – Szendvicset ettünk ebédre/Vacsorára a vendégségben kínait, éjszaka pedig mindenféle nassolnivalóval kényeztettük magunkat. S remek társasjátékozós estét tartottunk. Köszönjük itt is a meghívást.

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.