2010. december 19., vasárnap

Narancsos zselés bonbon

Nos ez messze nem sikerült annyira profin, mint a marcipános. De hát elsőre nem lett annyira rossz. Kicsit lágy lett a zselé réteg, ezért nehéz volt kiszedni a formából. A második adagnál, már fagyasztóba tettem a bonbonokat, úgy simán ki lehetett szedni:)

Narancsos zselés bonbon
Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé (Szercsen) (CH 51,1g)
4 narancs kifacsart leve átszűrve (2,5 dl) (CH 27,3g)
5g zselatin (CH 0,0 g)
A csoki gőz felett megolvasztottam, majd ecsettel kikentem a szilikonos bonbon formát, meg egy tofiffee dobozát. Ment a hűtőbe. Elkészítettem a narancs zselét, majd hagytam kihűlni, ekkor beleadagoltam a kis formákba és ismét mentek a hűtőbe. Mikor megdermedtek, akkor lezártam őket csokival és ismét a hűtőbe tettem (a tofiffee formát, már rutinosan a fagyasztóba), majd mikor megdermedt a csoki, kinyomtam a formából és már csomagoltam is az ajándék dobozokba.

Az egyik széttörtet azért megkóstoltam...ízre jó lett, bár én tejcsokival jobban szeretném. Összesen 30 db bonbonom lett, így egy kb. 2,4 g szénhidrátot tartalmaz. Mivel kb fél dl narancs zselé kimaradt, így ennyivel kevesebbel számoltam. 

2 megjegyzés:

  1. Én is valami narancsoson gondolkodom. Azt hiszem van még narancsdzsemem, héjas, azt rakok bele rá marcipánt és úgy zárom le. Formákat már kikentem, délután bonbonozok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly