2010. december 12., vasárnap

Tóalmási rakott hús

A csontleves biztos volt, mert igyekszem kiüríteni a fagyasztót, így az összes csontot kiszedtem, amit csak találtam, így jó nagy adag leves készült...erről is majd...kiszámolva, kicsit később, mert még várok egy állásfoglalást a dietetikus lánytól:) Második fogáshoz csak azt tudtam, hogy csirke és csípős kell legyen. Az alábbira jutottam:



Tóalmási rakott hús
Hozzávalók:
50 dkg csirkemell filé (CH 2,5g)
5 dkg Tóalmási tüzes kolbász (CH 0,15g)
5 dkg Tóalmási parasztkolbász (CH 0,15g)
10 dkg szeletelt trappista (CH 1,6g)
1 ek olívaolaj (CH 0,0g)
3 nagy ek tejföl (8 dkg) (CH 3,4g)
só, bors (CH 0,0g)

A csirkemellet medalionokra vágtam, majd sóztam és kikloffoltam. Egy tűzálló tálat kikentem olívaolajjal, majd kiraktam a hús felével. Erre jött egy sor kolbászkarika vegyesen a csípős és a sima, majd a sajtszeletek, végül a hús másik fele. Hogy ne fázzanak a húsik megkentem a tetejét frissen őrölt borssal kikevert tejföllel. Majd ment a sütőbe 200 fokon 45 percre. Isteni omlósra és kellően csípősre sült. Sült parázsburgonyával táltam.

A teljes adag CH 7,8g, ezt számunkra négy adag. Köretként fél kiló parázsburgonyát (CH 100g) sütöttem ki. Illetve készült némi uborkasaláta is: 20 dkg kigyóuborka (3,4g), só, 2 ek ecet, 2 ek tejföl (2,6g), fűszerpaprika – 3 adag lett, tehát egy adag 2 g szénhidrátot tartalmaz.Tehát körettel, salátával együtt 29 g szénhidrátot tartalmaz. 

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly