2010. december 19., vasárnap

Marcipános bonbon


Inkább ötlet, mint nagyon alkotó munka. Bár ahhoz képest, hogy életem első bonbonjai nagyon szépre sikerültek és nagyon élveztem a kreativkodást is.



Marcipános bonbon
Hozzávalók:
5 dkg étcsokoládé (Szerecsen) (CH 25,6g)
kb. 15 dkg marcipán massza (jó minőségű, semmi percipán) (CH 82g)

A csokoládét gőz felett megolvasztottam és egy ecset segítségével kikentem vele a szilikonformát, majd a hűtőbe tettem dermedni. Mikor megszilárdult kivettem és mindegyikbe nyomkodtam egy adag marcipánt, gyorsan kell dolgozni, mert a kézmeleg simán visszaolvasztja a csokit. Kicsit betettem a hűtőbe dermedni, majd csokival lezártam. 1 órás hűlés után kifordítottam a formából a kész bonbonokat.

15 db bonbont kaptam. Darabonként 7,2 g szénhidráttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly