2010. december 5., vasárnap

Málnás pudingos torta


A marhapörkölthöz kellett valami desszert is. A költöztetett barátnak pedig a héten volt a születésnapja, így gondoltam kellemest a hasznossal. Sikere is volt a tortának...bár a fiúk inkább a pörkölttel laktak jól. A maradék pörkölt egyébként vacsorára átlényegült babgulyássá, amit sörkiflivel tálaltam.


Málnás pudingos torta
Hozzávalók:
2 tojás (CH 1,2 g)
2 ek xilit (CH 39,9 g)
2 ek liszt (CH 3,1g)

30 dkg mirelit málna (CH 16,2 g)
2 dkg vaníliás pudingpor (CH 1,7 g)
2 ek fruktóz (CH 40 g)

2 dkg vaníliás pudingpor (CH 1,7 g)
2,5 dl tej (CH 11,5 g)
2 csomag vaníliás cukor (CH 20 g)
1 dl Hulala tejszín (CH 13 g)

Az első adag hozzávalóból piskótát sütöttem a kis 17 cm-es formában éppen kétfelé vágható, de nem túl nagy lett. A málnát összefőztem a pudingporral és a fruktózzal. A pudingporból a tejjel és a vaníliás cukorral krémet főztem, amit aztán a kemény habbá vert tejszínnel lazítottam. A kettévágott piskóta közepébe kentem a málnás krémet. Ráborítottam a piskóta kalapot, majd rákentem a vaníliás krémet, úgy hogy az oldalára is jusson. Marcipán rózsával és keksz szívekkel díszítettem.


Az ötletadó recept a 2010. December – 2011 januári Nők Lapja Konyhában jelent meg.

Az egész tortából (CH 148,3g) 8 szelet lett, így egy szelet 18,5 g CH –t tartalmaz.

Az ebédről nincs képem, de a vacsoráról igen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly