2009. február 14., szombat

Bálint nap

Direkt nem Valentin napot írtam (pedig van ilyen nevű kedves ismerősöm, rokonom is). Nem kedveljük és akkor finoman fogalmaztam. Kamaszként tetszett, később arra jutottam, hogy ez egy erőltetett csinált ünnep, a virág és ajándékboltosok okos húzása.


Na de akkor mégis miért érdemel egy bejegyzést? Hát mert két ezen napot nem kedvelő személy, éppen ezen a napon talált egymásra…a sorsnak van humora. Tehát ünnepelünk:) Immár kicsiny szövetségünk fennállásának hatodik évfordulóját.

Idén nem töltjük itthon a nap nagy részét, mivel pénteken este farsangi buliban múlatjuk az időt vidéken, így csak este felé érkezünk haza. Ha itthon ennénk, ilyesmit kínálnék:

Szív kolbászos pizza (nem formáztam, véletlenül lett ilyen, anyuék által készített házi kolbász):


Sajttallér szív alakban (egy nagyobb szív kiszúró forma segítségével formáztam):



/A Kim Anders kép innen származik./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly