2009. február 22., vasárnap

Juhtúrós sertésragu

Mikor kivettem a bőrős karajt, már tudtam, hogy kevés lesz. Viszont nem volt alkalmam nagyon keresgélni, egyszerűen a kezembe esett egy csomag valamilyen hús. Nem vitatkoztam a fagyasztóval, hogy miért ezt rendelte nekem. Ma reggelre sertés kockák olvadtak ki belőle. Pár napja pedig akadt a kosaramba egy juhtúró, a kettőt házasítottam.


Juhtúrós sertésragu
Hozzávalók: 0,5 kg sovány sertés hús kockázva, 1 nagy fej hagyma, só, fehér bors, majoranna, rozmaring, 10 dkg juhtúró, 2 ek keményítő, 2 dl tejszín
A hagymát apró kockára vágtam és kevés olíva olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a fűszereket, majd a húst is. Fehéredésig pirítottam, majd kevés vízzel fedő alatt puhára pároltam. Ezután hozzáadtam a juhtúrót, majd a keményítőt végül a tejszínt. Alaposan összekevertem, majd kiforraltam. Rizibizivel tálaltam. /A sózásra figyelni kell, mert a juhtúró általában elég sós/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly