2009. február 11., szerda

Dupla sajtos tortellini

A szomszédos kis boltnak a kínálata figyelemre méltó, vagyis számomra csoda, hogy ilyen kicsi helyen ennyi különlegességnek számító élelmiszert tudnak forgalmazni. Most éppen akciós sajttal töltött tortellini repült a kosaramba. Mivel ma mindenféle sporttevékenységek bűvöletében telt a koraeste, hát vacsorára valami gyorsat kellett kitalálni. Sajtos tésztát terveztem, de a sima magyaros fajtát, mégsem az lett.

Megfordult a fejemben, hogy valamilyen paradicsomos mártással is klassz lehetne a tészta, de most nem voltam paradicsomos hangulatban (ez is ritka nálam).


Sajtmártásos tortellini
A tortellinit forró sós vízben kifőztem. Közben készítettem egy sajtmártást. Kevés vajon lisztet pirítottam, majd kézi habverővel folyamatosan keverve felöntöttem tejjel, bele szórtam kb. 5 dkg reszelt trappistát, 2 ek reszelt parmezánt, bele csipkedtem 2 szelet ementáli sajtot, 2 szelet lapka sajtot, végül pedig két kocka medve sajtot is adtam neki. Sóztam, borsoztam, szerecsendiót és petrezselymet adtam hozzá. Addig kevergetem, míg a sajtok teljesen összeolvadnak.

Tortellinit nem veszek többet, mert annyira nem tetszett, a sajtmártás mennyei lett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly