2009. február 25., szerda

Szalonnával göngyölt sertés karaj

Azt hiszem itt az ideje, hogy rendet rakjak a fagyasztóban, mert tegnap előtt este, ismét sertéshús esett a kezembe…kicsit tumultus van a mini fagyóban. Sebaj, szeretjük a karajt is. Gondoltam valami sütőben süthető egy tál szerűséget alkotok, azzal nincs sok munka. Meg is álmodtam az alábbi receptet, majd tegnap délelőtt megvilágosodtam, hogy előttem már Latsia megálmodott valami kísértetiesen hasonlót, sebaj ennyit a kreatív álmaimról, de ettől még remek vacsora lett.


Ahogy én készítettem:

Szalonnával göngyölt sertés karaj
Hozzávalók: 6 szelet sertés karaj, 6 szelet bacon, 6 szelet mozzarella, 1 paradicsom hat felé darabolva, só, bors, chilipor, 6 közepes krumpli, kb. 1dl tej
A karaj szeleteket sóztam, borsóztam, megszórtam chilivel, majd enyhén kikloffoltam. Minden szeletre fektettem egy mozzarella szeletet, majd egy darab paradicsomot, végül a bacon segítségével összegöngyöltem. A tepsit kikentem olíva olajjal, egyenletesen eloszlattam benne a vékony karikára vágott krumplit, majd ráfektettem a tekercseket is. Meglocsoltam egy löttyintésnyi tejjel, majd fólia alatt addig sütöttem, amíg a krumpli megpuhult, ezután levettem a fóliát és pár perc alatt picit megpirítottam. Müncheni salátával kínáltam. (Nem tudom megmondani, hogy pontosan mennyit sült, mert torna előtt kapott egy 20 percet, meg még valamennyi utána, 40 percnél biztos nem volt több)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly