2009. február 1., vasárnap

Krumplis párnácskák

Ma is kellett valamit vacsorázni, és ebédről maradt egy kis adag krumplipüré. Eszembe jutott, hogy láttam Mirellnél valamit, amihez fel tudnám használni. És lőn:)


Krumplis párnácskák
25 dkg finomliszt, 1 csipet só, 1 dl tej, 1 dkg élesztő felhasználásával tésztát gyúrtam, amit egy bő órán át meleg helyen kelesztettem.
Töltelék: sajtkrémes krumplipüré, 1 tojással kikeverve, kb. 30 dkg lehetett
A tésztát lisztezett nyújtólapon kinyújtottam, felére rákentem a krumpli krémet, majd ráhajtottam a másik felét. Csíkokra vágtam, zsírozott tepsibe tettem, felvert tojással megkentem, és 200 fokon légkeveréssel 25 perc alatt pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly