2009. február 22., vasárnap

Málnakrém leves

A tegnapi szállítmánynak része volt egy adag már kiolvasztott málna is. Nos ebből lett a mai leves. Még nem csináltam sosem ilyen jellegű gyümölcskrém levest, de nagyon finom lett. Ezután biztosan fogok másból is.





Málnakrém leves
Kb. 1 liter vízben feltettem főni egy egész rúd fahéjat, 6 szegfűszeget, két nagyobb darab citrom héjat és úgy 5dkg cukrot. Amíg forrt, addig némi cukorral pépesítettem a málnát (kb. 20 dkg volt), majd finom lyukú szűrőn átpasszíroztam. Ezután kézi habverővel hozzákevertem egy evőkanál keményítőt, 2 evőkanál tejfölt , 1 Bourbon vaníliás cukrot, majd felöntöttem a fűszeres cukor sziruppal. Rottyantottam rajta egyet, és hűlni tettem. Tejszíndíszítéssel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly