2009. február 18., szerda

Padlizsános sertés karaj

Nem tudnám konkretizálni, hogy miről jutott eszembe a mai vacsora. Az előkészületek annyiból álltak, hogy tegnap este kivettem egy adag karajt a fagyasztóból, ma reggel pedig a zöldségesnél bekerült a kosaramba egy szép padlizsán.





Padlizsános sertés karaj
A húst sóztam enyhén megkloffoltam, majd kicsit bepácoltam. Kis paradicsom konzerv, némi olívaolaj, 1 gerezd zúzott fokhagyma, chili por és frissen őrölt bors keverékébe. Közben felszeleteltem a padlizsánt, besóztam. A húst vékonyan kikent tepsibe fektettem, rákanalaztam a maradék pácot is. A papírtörlővel leitatott padlizsán szeleteket, száraz serpenyőben barnulásig sütöttem, majd a húsra fektettem. Végül beborítottam az alábbi keverékkel: 1 nagy tejföl felét kikevertem 1 tojással, 2 ek. Liszttel, sóval, és frissen őrölt borssal. Előmelegített sütőben sült 200 fokon 25 percet sült, majd lekapcsolás után is bent maradt még. Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly