2009. február 8., vasárnap

Fehércsokoládé hab

Az utolsó vacsoracsatás étel a hétvégén a desszert lett. Ezt Steiner Kristóf készítette. A gond csak az volt, hogy a műsor receptjeit tartalmazó oldalon pont ez a recept nem jelent meg (ez volt az egyetlen általa tálalt étel, ami osztatlan sikert aratott a vendégei körében). Hát emlékezetből, érzésből csináltam újra…mennyei lett, függőséget okoz, pedig én nem is vagyok édesszájú. Nekem langyosan krémesen tetszett a legjobban, behűtés után az állaga egyre jobban közelit a pillecukor állagához.

Mint utólag kiderült számomra – mert nem hagyott nyugodni ez a pillecukros dolog – Nigella az eredeti szerző.


Egy lábosban 9 dkg pillecukorot (marshmallow), 3 dkg vaj, 10 dkg fehér csokoládét, 2 ek forró vizet olvasztottam össze. Mikor homogén lett, kicsit hagytam hűlni. Közben felvertem 1,5 dl tejszínt 1 tk. Vanília aromával. Összeforgattam a két krémet. Poharakba osztottam, majd behűtöttem.

A színe azért rózsaszín, mert epres pillecukrot sikerült szerezni…ragnak hozzám az epres dolgok, ki érti ezt;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly