2009. február 3., kedd

Töltött pita

Amikor megláttam és elolvastam a sztorit Mennyei Mignonnál, rögtön eldöntöttem, hogy ez nekem is ki kell próbálni. Rögtön kedvenc lett, gyakori vendég lesz már csak azért is, mert remekül fel lehet használni a hűtőben pihegő maradékokat.

Majdnem ugyanúgy késztettem (csak nem tudtam olyan szépen tálalni), mint a linken, de azért legyen itt is, magamat is emlékeztetendő:




Töltött pita
Két pitát egy szeletelt lilahagymával, 6 szelet vékonyra csíkozott sonkával, 15 dkg reszelt trappistával és egy-egy szelet lapkasajttal megtöltöttem, majd a nyomós szendvicssütővel jól összesütöttem. Felezve tálaltam. Én még ettem hozzá pluszban ecetes hagymát is. Isteni volt és nagyon laktató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly