2009. február 1., vasárnap

Paprikakrémes szelet

Az egyik barátnőménél ettem egyszer hasonlót, de buta módon elmulasztottam a receptet elkérni. Aztán valahogy eszembe jutott egyszer, és találtam valami hasonlót a mindmegettén, azt fogalmaztam át a saját ízlésünkre.


Paprikakrémes szelet
Hozzávalók: 8 vékony szelet sertés karaj, 20 dkg trappista sajt, 1 evőkanál olaj, 8 kávéskanál csemege/csípős paprikakrém, 2 dl tejföl, frissen őrölt bors
Elkészítés: Kikenünk az olajjal egy nagyobb tepsit. A sütőt előmelegítjük 200 °C-ra. A tejfölt kikeverjük a frissen őrölt borssal és a paprikakrémmel. A hússzeleteket enyhén kiklopfoljuk és a mártásba mártogatjuk, úgy, hogy mindkét oldalát fedje a mártás. A tepsibe fektetjük és rászórjuk a sajtot. Addig sütjük, amíg a teteje szép aranybarnára pirul (25-30 perc).

Nekem most kevesebb volt a trappista sajtom, ezért tépkedtem rá lapkasajtot is, nem rontotta el.
Köretnek pedig céklát és sajtkrémes krumplipürét kínáltam hozzá, ami annyival több, mint a sima, hogy kevertem bele egy tömlős sajtkrémet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly