2009. február 16., hétfő

Két újabb tea

KáeMnek bent a munkahelyén elfogytak a filteres teái (végre). Így elvonultunk teát és kellékeket beszerezni. Mind a ketten választottunk. KáeM meglepő módon fekete teát, vanília darabosat. /A képen jobbra/ Dobozt én választottam neki, szamurájosat kapott. Nekem ő választott dobozkát, angyalkásat kaptam:) Bele pedig –nem meglepő módon – gyümölcs teát választottam, konkrétan málnakrém koktélt. Ezeken kívül vettünk még mind a kettőnknek teatojást is.


KáeM konkrétan úgy nyilatkozott, hogy nincs elájulva. Nem túl erős (pedig fél órát áztatta, mert elfeledkezett róla) nincs keserű mellékíze, viszont vanília íze sincs:(

A sajátomról azt tudom elmondani, hogy nagyon finom, ahogy a teának magának is, úgy kiáztatva is málna illata van. Kevés cukorral ízesítettem, kicsit többet is elbírna. És hidegen is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly