2009. február 8., vasárnap

Sváb aprópecsenye

Hogy ne törjem meg a Vacsoracsatás sort, meg hogy tényleg Lagzi Lajcsi (akarom mondani: Galambos Lajos) teljes menüjét végig próbáljam ma ebédre elkészült a főétel is. Kicsit csaltam, mert én csirkemellből főztem és csak abból. Nem mondom, hogy a műsor oldalán található receptek igazán pontosak voltak, de hát ebből kellett alkotni:) Sikerült, nagyon finom lett. A köretként tálalt diós krumpli pedig igazán különleges.


Sváb pecsenye dióban forgatott burgonyával Lagzi Lajcsi módra
Hozzávalók: fehér pulykahús, sertéshús, hagyma, paradicsom húslé, burgonya, dió, só, bors, rozmaringElkészítési: A húsokat csíkokra vágjuk, a megdinsztelt hagymára tesszük, majd felöntött húslében a kellő állapotig pároljuk, közben fűszerezzük. Burgonyát egészben megfőzzük, pucoljuk, forró olajban aranybarnára sütjük, és darált dióval megszórjuk.

Nos én nem nagyon tudtam eldönteni, hogy mi a búbánat az a paradicsom húslé, így simán paradicsomlével öntöttem fel a dinsztelt hagymán kifehérített, sózott, borsozott húst. Ezután adtam hozzá az aprított friss rozmaringot, és addig főztem takarék lángon, amíg magától be nem sűrűsödött.
A krumplit nem olajban sütöttem meg, hanem tepsibe fektettem, megszórtam sóval és darált dióval, dobáltam rá vajdarabkákat és forró sütőben pirítottam át.

Lajcsi káposzta és uborka salátával kínálta, én paprika salátát ettem hozzá. Nekem nagyon ízlett, máskor is elő fog kerülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly