2009. június 9., kedd

Füstölt sajtkrémleves

Volt pár enyhén fonnyadt almám, amit egy gyors almás palacsintának használtam fel. Viszont úgy gondoltam, hogy soványka vacsora lenne, így készítettem egy kis levest is előzetesnek.

Füstölt sajtkrémleves

Hozzávalók: 1 méretes ek. vaj, 1 ek. liszt, 8 dl víz, 10 dkg reszelt füstölt sajt, 2 szelet cheddar lapkasajt, reszelt szerecsendió, frissen őrölt bors, só, lestyán, petrezselyemzöld, snidling, 1 dl tejföl, 1 dl tej, 1 tojássárgája

Elkészítés: A vajon megfuttattam a lisztet, felöntöttem a vízzel, fűszerezem, hozzáadom a sajtokat, majd állandó kevergetés mellett felforraltam. A tejet, a tejfölt és a tojássárgáját simára kevertem. Óvatosan a leveshez adtam, folyamatosan kevergetve, hogy ne csapódjon ki. Ezután kénytelen voltam átszűrni, mert a füstölt sajt barna kérge nem olvadt el, viszont nekem az most nem tetszett a levesben, így viszont a zöldfűszereket is buktam:( Sebaj az ízek benne maradtak. Leves gyönggyel eszegettük.

Holnapra pedig bepácoltuk a húst Merlin kosarához, amit ezúttal petrezselymes újkrumplival és kovászos uborkával (anyukámnak köszönhetően) fogunk enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly