2009. június 27., szombat

Sajtos cukkíni fasírt

Elvetemültebb pillanataimban szoktam nézelődni német és angol gasztro blogokon is. Ilyen pillanatban került a látóterembe a The Pironeer Woman gasztro részlege. Azóta időnként benézek, inkább tényleg csak nézelődési, mint recept begyűjtési szándékkal, de azért néha találok érdekességeket, mint az alábbi. Ahogy látom más bloggernél is sikere volt. Ma ebédre KáeM pizzát kért és kapott (enyhe – na jó nem enyhe – Star trek mániánkban (igen, már két hete nézzünk a Voyager sorozatot) úgy fogalmazott, hogy már tökéletesen tudok pizzát replikálni:)) Ilyen „komoly” ebéd után, viszont valami tartalmasabb vacsorát akartam, így jött a cukkínis finomság. Ahogy már említettem KáeM nem barátja a cukkíninek, de azért ő is megette. /A recept nem pontosan fordítás, a saját viszonyokra is alakítottam/


Sajtos cukkíni fasírt

Hozzávalók: 1 közepes cukkini, 2 gerezd fokhagyma, fél csésze zsemlemorzsa, fél csésze reszelt sajt (nálam most trappista), 1 tojás, só, frissen őrölt bors, olaj a sütéshez

A cukkinit megmossuk, majd héjával együtt a sajtreszelőn lereszeljük. Megsózzuk, hagyjuk állni, majd kicsavarjuk. A többi hozzávalóval összedolgozzuk, majd fasírtokat formázunk és forró olajban arany barnára sütjük. Rizzsel és hamis tartárral (tejföl, pici mustár, pici citromlé, csipet porcukor, só és fehérbors) tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly