2009. június 25., csütörtök

Sajtos cukkínis csirkemell

Nem könnyű mostanában KáeM élete. Kezdődött a levesmániám kialakulásával, aztán meg jönnek sorban a zöldségek…méghozzá olyanok, amiket ő nem annyira kedvel (és akkor finoman fogalmaztam). Ennek ellenére (egyenlőre) jól tűri, hogy zöldséges hamikat teszek elé, persze igyekszem, hogy megfelelő mennyiségű húúús is legyen benne.



Sajtos cukkínis csirkemell
Hozzávalók: 1 nagyobb cukkíni, 1 nagyobb csirkemell, 6 szem sütnivaló krumpli, tojás, liszt, zsemlemorzsa, reszelt sajt, 2 dl tejszín, 2 dl tej, só, bors, fokhagyma, vaj
A cukkíniket meghámozom, felkarikázom, lesózom. A csirkemellből szeleteket vágok, fűszerezem (só, bors) és némi állás után, enyhén megkloffolom. A krumplit megtisztítom és karikára vágva picit előfőzöm. A tojást villával felverem, a zsemlemorzsát összekeverem a liszttel. A tepsit kikenem a vajjal. A tepsi aljára került a tojásba, majd a lisztes-zsemlemorzsába forgatott hússzeletek. A hússzeletek tetejére szeleteltem némi fokhagymát. Erre jöttek a cukkíni karikák, majd az előfőzött krumpli. Az egészet meglocsoltam a tehszín és a tej keverékével és 200 fokra előmelegített sütőbe toltam. 20 perc után a tetejét megszórtam reszelt sajttal, majd további 20 perc alatt pirosra sütöttem.


Vágytam még utána valami édesre, ezért készült egy kis adag vaníliás puding, picit megbolondítva. Tettem bele kevés mandula aromát és tetejét megszórtam durvára vágott mandula darabokkal. Langyosan ettük. Nagyon jól esett a szakadó esőt hallgatva.

2 megjegyzés:

  1. Az én KöBö-m már kezd hozzászokni a nyúltáphoz-ő hívja így-de neki is csak hússal együtt adható,máshogy nem hajlandó a szájába venni.Itt nehéz sóhaj:-D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nézz be hozzám, van számodra valamim. Üdv: Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly