2009. június 23., kedd

Vavyan Fable: A pepita macska

Középiskolás éveim közepétől faltam Vavyan Fable könyveit, azért nem korábban, mert nem ismertem. Egy kollégiumi szobatársnőm ismertetett meg vele és azzal az érzéssel, hogy hülyének néznek a buszon, a családban, hogy vinnyogva röhögök egy könyv olvasása közben. A pepita macska, eddig valamilyen rejtélyes okból kimaradt. Most megszereztem, s elolvastam.


Nagyon jól szórakoztam olvasás közben, többször könnyesre nevettem magam (suttogva elárulom, hogy pdf formátumban a munkahelyemen a szabad percekben olvastam a könyvet). A sztori Chantal (pszichomókus hölgy) Sultan ((ex)férj és testőr) és Symur (sebész, közös barát és gaz csábító) története. A pepita macska, úgyis mint címadó egy világméretű vírus elleni védőoltást rejtegeti, de erre természetesen csak a történet végén kerül sor, addig jönnek mindenféle gubancok itt-ott a világban, s ezek kapcsán Chantal és Sultan visszaemlékezésein keresztül nem egészen időrendben megismerhetjük viharos szerelmük és annak végetvető házasságuk történetét. A könyv Fable módra bemutatja a női és férfi lélek bugyrait, s az anyós-meny kapcsolatot is.

Avagy a fentiek a könyv hátulja szerint:
Az isten szerelmére, meg ne vegye ezt a könyvet!- ha ki nem állhatja a Fable-regényeket!- ha férfi - és hiú- ha nő - és a férfiakat Istennek látja- ha nem szeret nevetni- hasműtét után - varratszedés előtt. Azonban azonnal vigye haza ezt a könyvet,- ha érdekli minden idők legelégikusabb love storyja, mely arról szól, miként szeretett egymásba Chantal és Sultan- ha kíváncsi rá, hogyan mérgesítette el szerelmüket pl. a csirkelábakkal gazdagon feldíszített karácsonyfa- ha tudni kívánja, mi történik, miután Sultan egy szép napon hazatér Afrikából, hogy felkutasson egy orvost, akinek vírus tapad a kezéhez, ám a doktort halva találja- ha sejti már, hogy Sultant űzőbe veszi a titkosszolgálat, s bár Chantal könnygázzal védi magát, neki is menekülnie kell, árkon-bokron, emlékeken, Afrikán át- pláne, ha...Tudja mit?Ha kíváncsi a történetre, olvassa el VAVYAN FABLE és Maggie Bell könyvét!Amely szerelmi történet, s mint olyan: kész akcióregény!Utolsó - fontos - figyelmeztetés: számoljon a féktelen nevetés következményeivel, és feltétlenül csatornáztassa székét, fekhelyét, mielőtt a könyv olvasásához látna!


/A kép innen/

1 megjegyzés:

  1. Szia Gumimaci!
    Én is nagyon szeretem a Fable köteteket, nálunk rajtam kívül más is olvassa, jó sok meg is van belőle. A szókincsünk része is lett néhány Fable-aranyköpés. :)Az egyik kedvencemet( a nagy hekusnő)olyankor használom, ha úgy érzem, nem kell örökké a topon lennem...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly