2009. június 13., szombat

Egy kellemes nap története

Ma Győrben voltunk az Anyósomnál. Nagyon jó napot töltöttünk együtt. Motorral mentünk, s mivel már ráfért egy mosás, hát KáeM lemosta. Eközben én segédkeztem a konyhában az ebéd készítésében.

Aztán naná, hogy ezen a motoron is készítettünk képet a kutyáról, összehasonlításul, íme a régi kép (kisebb motor, kisebb kutya:D)

Ezután következett az ebéd, a receptekért katt a képre. A desszertet kicsit később készítettük el.

Próbáltunk játszani a kutyussal, de ma nem volt olyan jó kedve, mint általában, nagyon kis bágyadt volt. Legeltünk egy adag meggyet a fáról – mert onnan az igazi – aztán rendeztünk egy kis házi magköpő versenyt. KáeM nyert természetesen:)

Végig fotóztuk az éppen nyíló virágokat, „loptunk” kaprot nekem a szomszédnéni kertjéből (nem volt igazán lopás, hiszen ő szedte le nekem), aztán kifeküdtünk a félárnyékba pihenni egyet.

Hazafelé még beugrottunk a nagymamához is, ahol a cseresznyefáról legeltünk egy kicsit (na meg egy kicsi málnát, epret is a tőről), végül siettünk haza.

Ugyan a nagymamától a tojás szállítmányt nem tudtam már elfogadni (kicsit a motor csomagtartója:P), de azért nem jöttünk üres táskával haza: hoztam a már említett kaprot, egy nagyobb adag friss lestyánt, egy fél liter házi bodzaszörpöt, és gyökeres citromfüvet a kiskertbe (már el is ültettem). Minden nagyon szépen köszönünk ezúton is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly