2009. június 28., vasárnap

Kókusztejes málnaleves

Az ötlet igazából két helyről jött, az egyik magamtól, hogy legyen némi fifika benne, a másik Maimoni blogjáról…mégpedig, hogy pontosan mi legyen a fifika. Én az alábbiak szerint készítettem, korán reggel, hogy ebédre kellemes hőmérsékletű legyen.

Kókusztejes málnaleves

Kb. fél liter vízben elkészítettem a fűszeroldatot (1 rúd fahéj, 6 szem szegfűszeg, 2 nagyobb darab citromhéj,2 szem szegfűbors és némi cukor). Amíg forrt, addig némi cukorral pépesítettem a málnát (kb. 20 dkg volt). Ezután kézi habverővel hozzákevertem a 4 dl kókusztejet, 1 Bourbon vaníliás cukrot, majd felöntöttem a fűszeres cukor sziruppal. Rottyantottam rajta egyet, és hűlni tettem. Tejszíndíszítéssel és némi kókuszreszelékkel tálaltam (A forgács jobb lett volna, de az nincs itthon).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly