2009. június 6., szombat

Majdnem Hajni makarónija

Csütörtökön, ismét tésztanapot tartottam. Ezúttal kipróbáltam Stahl híres receptjét. Nem a magazinban láttam először, de nem sokkal az újság megjelenése előtt találtam rá. Alább az én verzióm, mert naná, hogy változtattam rajta:D.



Majdnem Hajni makarónija

Hozzávalók:

50 deka spagetti tészta

5 gerezd ütős magyar fokhagyma (melóban is ezt ettük)

4 evőkanál olívaolaj

1 doboz 40 dekás hámozott paradicsomkonzerv

1 tömlős karaván sajt + 1 ek parmezán

1 deci tejszín

só és frissen őrölt bors

1 kk szárított oregano

két szelet sült hús apró kockára vágva (maradék, mert nem pazarolunk és mert KáeM szerint a hús semminek sem árthat:))

Elkezdem főzni a tésztát, amíg készül, elkészítem a mártást. A összezúzom a fokhagymát, aztán olívaolajon kevergetve megfonnyasztom. Majd levével együtt hozzáadom a konzerv paradicsomot, és utána belekeverem az oreganot, a krémsajtot, a parmezánt, meg a tejszínt. Megsózom, megborsozom, majd takaréklángon összefőzöm az egészet. Mikor már szétnyomható volt a paradicsom, hozzáadtam a kockázott húst Amíg a tészta kifő, addig a mártás összefő. Végül összekeverem a tésztát a mártással, és tetejére némi reszelt sajtot szórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly