2009. június 11., csütörtök

Csípős paradicsomos tészta

Tésztacsütörtök:) A tegnapi Merlin kosarából megmaradt a csípős olajos pác egy része. Ezt mindenképpen fel akartam használni (még mindig maradt).

Csípős paradicsomos tészta

Hozzávalók: 25 dkg szarvacska tészta, 1 doboz hámozott paradicsom konzerv (ezúttal kockázott, mert eltévesztettem),kb. 15 dkg bacon, 1 kisebb fej vöröshagyma, só, kevés oregano, maradék csípős olívaolaj.

Első lépésként vizet forraltam a tésztának. Közben összeállítottam a mártást. A csíkokra vágott bacont a csípős olajjal együtt egy serpenyőbe tettem, majd elkezdtem pirítani, hozzáadtam a kis kockára vágott hagymát üvegesre pirítottam, majd sóztam és ráöntöttem a paradicsomot a levével együtt, fűszereztem és addig főztem, amíg a tészta készen nem lett. A leszűrt tésztát összekevertem a mártással és kevés sajttal megszórva tálaltam, elegendő mennyiségű folyadékot készítve mellé, mert elég vad lett az íze…csípős napokat élünk, úgy látszik:D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly