2009. június 26., péntek

Szalámis tészta

Ez most amolyan, amit találtam a hűtőben beletettem típusú tészta. Megettük, de bevallom, számunkra nem tapsolt ismétlésért. Talán másfajta fűszerezéssel, esetleg paradicsomos jellegű szósszal.

Szalámis tészta

Hozzávalók: 30 dkg csőtészta, 10 dkg paprikás szalámi, 2 gerezd fokhagyma, 10 dkg trappista sajt, 1 ek vaj, 5 dkg tejszínes krémsajt, 2 dl tej és 2 ek tejföl, reszelt sajt, zöldfűszerek

Kezdetnek feltettem főni a tésztát. Ezután a paprikás szalámit apró kockákra vágtam, majd egy serpenyőben megpirongattam őket. Rádobtam a zúzott fokhagymát is, és amikor már illatozott, jött a tejjel elkevert tejföl, a sajtkrém és némi fűszer (most éppen snidlinget és oreganot adtam hozzá). Összefőztem, majd a kifőtt tésztával összeforgattam. Reszelt sajttal megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly