2009. június 20., szombat

Túrógolyó

Kipróbáltam Dolce Vita receptjét, amit már a Nők Lapja konyhában bejelöltem magamnak. Mert megígértem KáeMnek, hogy mutatok alternatívát a túró rudira (nem minősítette megfelelőnek, továbbra is állítja, hogy nem lehet házi körülmények között előállítani). Meg azért is, mert kellett a buliba (grillbuli KáeM kollegáival), ahol sok gyerek volt, na meg persze sok eső:( A rossz idő ellenére a sajtos tallérnak és túrós golyóbisoknak is nagy sikere volt.


Túrógolyó

Hozzávalók: 50 dkg túró, 5 evőkanál darált keksz, 6 evőkanál méz, 1 nagy adag tortadara (másfél kilós gasztros kiszerelésem van itthon)

A túrót összekevertem a keksszel és a mézzel. Golyókat formáztam, tortadarába hempergettem, mignon papírba tettem őket és behűtöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly