2009. június 1., hétfő

Fehércsokis túrótorta

A receptet Rönénél találtam. Remekül egyesül benne KáeM túróimádata és az én fehércsoki iránti rajongásom. Nagyon finom lett, de én csak kis adagot készítettem, a kicsi tortaformában, az alábbiak szerint.



Fehércsokis túrótorta

Hozzávalók: 4 dkg vaj, 10 dkg csokis győri édes keksz, 1,25 dl zsíros tej, 100 g fehércsokoládé, 250 g túró, 1 ek porcukor, vanília kivonat

Elkészítés: A kekszet ledaráltam, majd az olvasztott vajjal összedolgoztam és a tortaformába nyomkodtam. Hűtőbe tettem, amíg a krémet elkészítettem. A tejbe beledobom a kockákra tört fehércsokoládét, majd gőz felett, állandó kevergetés mellett felolvasztom. Amíg a túrót kikeverem a vaníliával és a porcukorral, addig hagytam hűlni. Majd homogénné keverem az egészet, ráöntöttem a tortaformába nyomkodott kekszre. Hűtőbe tettem. Másnapig volt alkalma dermedezni. Ekkor kivettem a formából és kekszmorzsával meghintve tálaltam.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly