2009. január 1., csütörtök

Őszibarackos szűzérmék sajttal – mert a malac kitúrja



Nem vagyok babonás, csak néha:) Viszont szeretem a népi szokásokat, lehet, hogy ez ellentmondás, de ez nem különösebben zavar.


Nem szeretem viszont a lencsét, vagyis levesnek és főzeléknek nem igazán, ezért a lencsét idén is a lencsekrém képviselte, reggelire és vacsorára is fogja.



Ebédre viszont ragaszkodom a sertéshez, ha nem is a kismalachoz, mert a népi hit szerint kitúrja a szerencsét nekünk (halat nem szabad, mert elúszik vele, szárnyast pedig azért nem, mert elkaparja…legalábbis anyukám így mesélte).



Őszibarackos szűzérmék sajttal
Hozzávalók: 7 vastagabb szelet szűzérme, 1 konzerv barack (7 fél van benne), 10 dkg reszelt sajt, só, őrölt bors, vaj
Elkészítés: A szűzérme szeleteket lelapogatjuk. Sózzuk, borsozzuk és mindkét oldalát forró vajon 2-3 perc alatt megsütjük. Tűzálló tálba fektetjük őket és mindegyik tetejére egy félbevágott őszibarackot teszünk. Reszelt sajttal megszórjuk és forró sütőben rápirítjuk a sajtot.

Most csak hatot csináltam és a maradék 1 fél barackot jól megettem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly