2009. január 10., szombat

Olaszos paradicsomleves

A mai nap a reggelit leszámítva a kísérletezések jegyében telt:) Mondjuk a reggeli is vicces volt, mert a közeli kis boltba mentem le kifliért, s mire hazaértem fagyosan hideg lett a kifli, hát megmelengettük:


A kísérlet az ebéddel kezdődött, amikor is levesnek a fent említett olaszos paradicsomlevest készítettem. Finom volt, megettük, de egyikünknél sem hagyott maradandó nyomot, persze nem tudom, hogy mennyire igazi olasz a leves, de én valahogy ilyennek alkottam.

Olaszos paradicsomleves
Hozzávalók: 1 közepes fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, 2 ek olívaolaj, fél liter paradicsomlé, só, bors, bazsalikom, oregano, kevés cukor
Tálaláshoz: reszelt mozzarellával megszórt pirítós
Elkészítés: a hagymákat az olajon kicsit megfonnyasztottam, meg felöntöttem a paradicsomlével, fűszereztem és adtam hozzá egy kevés vizet, mert nagyon sűrűnek találtam. Jól kiforraltam, majd sajtos pirítóssal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly