2009. január 7., szerda

Sztori

Miért is volt olyan jó nekünk, hogy a fiúk kicsit nyaraltak...mert az egyiptomi utazás előtt a szőrmedömperek éjszakai terrorban tartottak:P


Na de részletesen: időnként rájön a szörnyekre, hogy ők éjszakai állatok. Nem lehet egyszerű egy ilyen felfedezés számukra, hiszen ketrecben alszanak. Ilyenkor az éjszakai életük abból áll, hogy piszkálják egymást, amiből következik, hogy akit éppen piszkálnak az vinnyog. Ha meg éppen senkit nem piszkálnak, akkor elképesztő tempóban kaparják a függőágyakat - én csodálom, hogy nem ég le a körmük. Ha KáeM (igen, mindig ő...mit gondoltatok?:P) odamegy és szét szedi/arrébb teszi őket, akkor egy időre csend van, megesik az is, hogy akár egész éjszaka, de inkább csak egy rövid időre. Aztán a terror-arrébb pakolás megy egészen addig, amíg nekünk fel kell kelni, na akkor a görény, mint aki jól végezte dolgát fogja magát összegömbölyödik és alszik. Könnyen vannak, egész nap aludhatnak.


Volt már ilyen időszak régen is, akkor magától elmúlt, most két dolog is hozzájárult a csillapodásához. Sajnos tökéletesen nem szűnt meg a jelenség, mert a kis sötét sokszor nem bír magával és olyankor megy a lázas függőágy kaparás, ezt én jó esetben átalszom, KáeM meg elviseli. Na sebaj, szép az élet velük.

És ezt már akkor tudtam, amikor az első görény érkezett, mert így nyilatkoztam: "Szerintem a görényezés határozottan függőséget okoz." Pedig akkor még nem is sejtettem, hogy mennyire igaz ez:P

/A képek nem frissek, de jól szimbolizálják, hogy hogyan is alszanak. A másodikon pl. Dante éppen segít tanulni/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly