2009. január 11., vasárnap

Joghurtos currys rakott csirke


Nem tudom már honnan jött az ihlet, de jött. A végeredmény azonban nem kápráztatta el igazán egyikünket sem. Azért beírom, mert annak aki szereti a curry ízét bejöhet, nekünk így kicsit túl currys volt.


Joghurtos currys rakott csirke
Készítettem egy pácot két kis dobozos joghurtból, két kanál curryből, sóból és némi chili porból. Ebbe fektettem a csirkemell szeleteket. Amíg pihentek meghámoztam a krumplit és felkarikáztam, majd egy jénai tál alját enyhén kikentem olíva olajjal. Ezután jött egy sor krumpli, arra némi reszelt sajt, majd a hússzeletek, ismét kevés reszelt sajt, második réteg krumpli, amin eloszlattam a maradék pácot, illetve leszórtam reszelt sajttal. Letakarva sütöttem 200 fokon 1 órát, majd még a takarást levéve addig amig megpirult a sajt. Tejfölös uborkasalátával tálaltam.

A hús nagyon finom omlós lett, a krumpli nem mindenhol sült át, de szerintem ennek a krumpli fajtája volt az oka. Más fűszerezéssel meg fogom még próbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly