2009. január 6., kedd

Marina Palmer: Tangó

„Egy amerikai lány Buenos Airesbe érkezik, hogy rokonait meglátogassa… A látogatás váratlanul egész életét felforgatja: rabul ejti az argentin tangó – s a csoda nem csupán három napig tart!”

Ezt a Jaffa kiadó oldalán találtam a könyvről.


Az életrajzi regény ismét egy olyan darab amit a sógornőm ajánlott a figyelmembe. (könnyen vagyok, hogy előolvasnak nekem az anyósommal:D) Esküvő szervezés közben kezdtem el olvasni és így nem tudtam annyi figyelmet szentelni neki, amennyit szerettem volna. Az esemény elmúltával azonban természetesen rabul ejtett a könyv, mint ahogy az várható is volt egy táncos esetében. (Úgy gondolom, hogy akit egyszer valamilyen tánc komolyabban megérintett, annak onnantól mindegy, hogy milyen táncról van szó, minden érdekli, ami tánccal kapcsolatos.)

Végülis felemás érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatosan. Valóban tökéletes képet kapunk a könyvből az argentin tangó és a milongák világáról. Kiemelném az írónő keresetlen őszinteségét, humorát és öniróniáját, amivel mindenféle témáról vall, és ami nagyon tetszett. Nem tetszett viszont, hogy olyan befejezetlennek éreztem az egészet, persze nyílván egy élő személy életrajza nem is igazán lehet befejezett, de én most nem ebben az értelemben értettem. Talán túl romantikus szemmel álltam neki és ezért vártam a végére a boldogságos beteljesülést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly