2009. január 22., csütörtök

Fűszeres vajas krumpli

A tegnapi vacsora valami egészen másnak indult. De KáeM rántott csirkemellet kért, amit nem bántam, mert nagyon régen ettünk és nagyon jól esett. Viszont volt egy adag főtt karikára vágott krumpli, amiből köretet varázsoltam…nem nagy varázslat, de annyira tetszett, hogy felvesszük a repertoárba.





Fűszeres vajas krumpli
Hozzávalók: Félig főtt burgonya, kakukkfű, chili, só, szerecsendió, vaj
A krumplit egy tepsibe borítom majd megszórom a fűszerekkel és kicsit összerázom – ha nem teljesen főtt a krumpli, akkor nem törik össze a rázogatástól, nekem tegnap teljesen főtt volt, ezért kicsit összetört. Ezután pici vajdarabkákat dobálok rá és betolom az előmelegített sütőbe egy fél órára pirulni. Ezalatt pont elkészült a rántott csirkemell, amire panírozás előtt egy kis chilit is szórtam. Fűszeres tejfölmártással ettük, amit KáeM alkotott. (Tejföl és bele mindenféle fűszer, amihez éppen kedvünk van, de chili mindig:))





Azoknak, akik esetleg nem tudják hogyan kell panírozni, íme egy kép a Két balkezes kamaszlányok kézikönyve című alkotásból, amit én nem olyan régen láttam először...nagyon aranyos könyv:)

1 megjegyzés:

  1. Ezt a könyvet legalább 20 éve kaptam meg úgy emlékszem... Anyukám ebből tanult meg kockás tortát sütni :) A "konyhaművészeti" részt sosem használtam belőle :) Na, ezért tanulok most blogokból főzni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly